Analytics
Θελήσατε ποτέ να ξέρετε ποια links φέρνουν περισσότερη επισκεψιμότητα; Βλέπετε επισκέψεις παραπομπής από Facebook, αλλά δεν ξέρετε ποια δημοσίευση το προκάλεσε; Οι επισκέπτες που έρχονται από Twitter ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στη σελίδα σε σχέση με αυτούς που ήρθαν από κάποιο banner; Σε αυτό το άρθρο θα προσπαθήσουμε να δείξουμε κάποιες…
Ίσως έχετε παρατηρήσει ότι στα Google Analytics όλο και περισσότερες λέξεις-κλειδιά (keywords) αντικαθίστανται με “not provided” δυσκολεύοντας όλο και περισσότερο τις δυνατότητες για σωστή ανάλυση στατιστικών επισκεψιμότητας. Αυτό συμβαίνει κυρίως επειδή όλο και περισσότεροι χρήστες χρησιμοποιούν  ασφαλή σύνδεση (SSL) για τις αναζητήσεις τους στο Google, ή εφαρμογές στον browser για…